Logując się akceptujesz Regulamin i wyrażasz zgodę na udostępnienie metod płatności zapamiętanych na Twoim koncie PayU.
W serwisie doladowania.payu.pl, dokonasz bezpośredniego doładowania telefonu prepaid w sieciach: Orange GO/POP, Simplus, 36i6, MixPlus, Sami Swoi, Heyah, Tak Tak, Play, Plush, Lyca Mobile i Virgin Mobile bez wychodzenia z domu. Cała operacja zajmuje kilka minut.
Kolejne kroki podczas zakupu:
Telefon możesz doładować również, wybierając jedną z dwóch opcji – logowanie kontem PayU lub Facebookiem. Jeżeli logujesz się po raz pierwszy przez Facebooka, otrzymasz emaila z linkiem aktywacyjnym i prośbą o nadanie sobie hasło do konta PayU.
Nie, możesz doładować telefon na kartę bez konieczności logowania się do serwisu doladowania.payu.pl. Nie będziesz mógł jednak skorzystać z dodatkowych funkcji takich, jak:
Będąc zalogowanym, czy to kontem PayU czy Facebookiem doładowujesz telefon szybciej i sprawniej. Korzystasz bowiem z opcji zapamiętywania doładowywanych numerów oraz danych z karty, a także masz możliwość włączenia cyklicznego zasilania konta telefonu w odstępach miesięcznych.
Podczas autoryzacji usługi w serwisie społecznościowym udostępniasz nam jedynie adres email (niezbędny do wykonania doładowania) i numer telefonu, jeżeli został podany w profilu Facebook. Jednocześnie gwarantujemy Ci, że niczego nie opublikujemy na Twoim Facebooku.
W ramach usługi PayU umożliwia zasilanie kont o następujące kwoty:
PayU nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za doładowanie telefonu. Czasami operatorzy wprowadzają okresowe promocje, wtedy Twoje konto może zostać doładowane kwotą wyższą niż zadeklarowana.
Nasz serwis ma połączenie online z operatorami dlatego doładowanie zostaje zlecone natychmiast. Nie mamy jednak wpływu na to, jak szybko operator doładuje Twoje konto.
Zazwyczaj dzieje się to w ciągu kilku minut od zaksięgowania płatności.
Tak, po doładowaniu telefonu na podany w zamówieniu adres email zostanie wysłane potwierdzenie doładowania konta.
Automatyczne zasilenie telefonu jest dostępne jedynie w cyklu comiesięcznym.
Jeśli w przeciągu 24 godzin od złożenia i opłacenia zamówienia przy użyciu karty płatniczej nie otrzymałeś doładowania, oznacza to, że najprawdopodobniej płatność została anulowana i zamówienie nie zostanie zrealizowane. W każdej chwili możesz sprawdzić status doładowania:
Upewnij się, czy w chwili, gdy składałeś zamówienie, Twój bank udostępniał przelewy on-line. Nie wszystkie banki umożliwiają płatności „szybkimi przelewami” przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Sprawdź.
Serwis doladowania.payu.pl oferuje niemalże wszystkie formy zapłaty:
Płatność przelewem z banków nie realizujących przelewów online:
Decydując się na przelew z banków, które nie realizują przelewów online otrzymasz odpowiednie dane do przelewu oraz możliwość przejścia na strony swojego banku celem wprowadzenia tych danych do przelewu elektronicznego. Uzyskasz także możliwość wydrukowania wypełnionego druku przelewu.
Płatność przelewem z innych banków:
Jeżeli posiadasz konto w innym banku, niż powyżej wymienione, wybierz formę „Karta bankowa” i użyj karty wydanej przez Twój bank. Ewentualnie użyj formy „Przelew bankowy”, a otrzymasz dane do przelewu, które podasz w swoim banku. Uzyskasz także możliwość wydrukowania wypełnionego druku przelewu.
Płatność kartą płatniczą:
Po zaakceptowaniu wprowadzonych danych na doladowania.payu.pl zostaniesz poproszony o podanie:
Po poprawnym wprowadzeniu powyższych danych, PayU weryfikuje dane i następuje autoryzacja Twojej płatności.
Szybkość.
Jeśli zapiszesz kartę, płatność może trwać 0,5 sekundy. Raz zapisany instrument płatniczy pojawia się przy każdej kolejnej transakcji, która realizowana jest we współpracy z Twoim bankiem. Nie masz się czego obawiać.
Tyle, ile chcesz. Może to być zarówno karta debetowa, jak i kredytowa: Visa lub MasterCard.
Aktywacja usługi zajmie Ci chwilę. Kolejne kroki działania:
To dodatkowe zabezpieczenie karty w transakcji internetowej.
Oznacza to, że podczas płatności kartą w internecie poza standardowymi danymi:
trzeba podać (na stronie banku) dodatkowy kod jednorazowy, przesłany w postaci np. sms-a.
Po autoryzacji transakcji wracasz na stronę sklepu.
Mechanizm 3D Secure zabezpiecza Twoją kartę i dostępne w ten sposób pieniądze.
O dostępność usługi w poszczególnych kartach płatniczych należy pytać w banku.
Zgodnie z regulaminem serwisu przedmiotem usługi jest świadczenie, które z uwagi na jego charakter nie może zostać zwrócone. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za błędy w weryfikacji numeru telefonicznego, jak również za jakiekolwiek następstwa podania niewłaściwego numeru telefonu przez zamawiającego. Niestety w takim przypadku zwrot środków nie jest możliwy.
Doładowania bonusowe realizowane są bezpośrednio przez operatora sieci, po zrealizowaniu zamówienia głównego, zwykle w ciągu 24 godzin. Jeśli nie otrzymałeś bonusu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Operatora, u którego doładowanie zakupiłeś.
W celu aktualizacji stanu konta należy wyłączyć, a następnie włączyć telefon oraz sprawdzić, czy skrzynka wiadomości sieciowych nie jest przepełniona. W przypadku braku rezultatów skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Operatora. Tylko operator ma możliwość aktualizacji konta.
Tak, w tym celu należy skorzystać z formularza na stronie z podsumowaniem transakcji, lub przejść do zakładki „Faktura” i podać odpowiednie dane. Do każdego zrealizowanego zamówienia należy odrębnie zgłaszać żądanie wystawienia faktury VAT. PayU udostępnia faktury w formie elektronicznej. Potrzebę wystawienia faktury zgłoś do końca miesiąca kalendarzowego, w którym kupiłeś doładowanie. Jeżeli ten czas minął, napisz proszę nam wiadomość.
Z usługi można zrezygnować, kontaktując się ze swoim bankiem lub bezpośrednio z PayU. Aktualnie pracujemy nad udostępnieniem tej opcji z poziomu konta w serwisie doladowania.payu.pl.
Opcja status transakcji umożliwia sprawdzenie aktualnego stanu transakcji. Wystarczy podać numer zamówienia oraz numer telefonu, aby wyświetlił się jeden z trzech statusów:
Fakturę elektroniczną możesz pobrać, klikając w link z emaila.
Każda faktura wystawiana jest indywidualnie do zrealizowanej transakcji. Prośbę o jej otrzymanie należy zgłaszać odrębnie.
Jeśli po wystawieniu faktury VAT dokumentującej sprzedaż okaże się, że zawiera ona jakiekolwiek błędy, przyślij nam proszę notę korygującą.
Nie, usługa e-faktury jest bezpłatna.
Pierwsze cykliczne doładowanie telefonu zostanie wykonane w następnym miesiącu. Czyli w tym przypadku 22 czerwca 2016 r.